Ajinomoto Türkiye, bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Felis Ödülleri’nde “Dönüştüren Pazarlama Etkisi” kategorisinde Bizim Mutfak Bakliyatlı Çorbalar lansmanı ile 3 ödül kazandı.
MMedya ve pazarlama alanında, en yaratıcı ve etkili işleri ödüllendirmek amacıyla her yıl düzenlenen ve bu yıl 13’üncüsü gerçekleşen Felis Ödülleri, 8-9 Kasım tarihlerinde, Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde törenle sahiplerini buldu.
Törende “Dönüştüren Pazarlama Etkisi” kategorisinde Ajinomoto Türkiye, Bizim Mutfak Bakliyatlı Çorbalar lansmanıyla “Yeni Ürün/Hizmet Lansmanı”, “Pazarı Geliştirenler” ve “En İyi Stratejik Uygulama” dallarında ödül kazanarak, bu kategoride en fazla ödül alan lansman kampanyasına imza atmış oldu.
Ajinomoto Türkiye’nin “Dönüştüren Pazarlama Etkisi” kategorisine damgasını vurduğu, hazır çorba pazarında ezber bozan Bakliyatlı Çorbalar, 30 bine yakın yemek pişirme seansının gözlemlenerek kullanıcı alışkanlıklarının araştırılmasıyla ortaya çıktı. Kadınların mutfakta en çok “doğallık, besleyicilik ve pratiklik” aradığını ortaya koyan araştırmanın sonucunda Bizim Mutfak yüzde 100 bakliyat ve tahıllardan oluşan Bakliyatlı Çorbalar ürün serisini tüketicisiyle buluşturdu. Bakliyatlı Çorbalar halen Maş, Ezogelin ve Anadolu Çorbası olmak üzere üç farklı tatla raflardaki yerini koruyor ve anneler başta olmak üzere mutfakta doğal, pratik ve besleyici ürünler kullanmak isteyenler tarafından yoğun ilgi görüyor.